4 + 1 tipp, ha durván bekajáltál a vasárnapi ebéden!
Hogy csináld a következőt?

A vasárnapi családi ebédek híresek az isteni és hatalmas kajálásokról, ínycsiklandozó ételektől roskadozó asztaloktól. Ha figyelni szeretnél ezeken az eseményeken is arra, hogy ne vidd túlzásba a napot és hétfőn ne érezd azt, hogy plusz 5 kg-val kelsz fel, akkor íme néhány tipp, hogy hogyan előzd meg azt a rossz érzést, de mégis élvezd felszabadultan a családi légkört. 

jen-p-fog8lotg7aa-unsplash.jpg

#0 KÁVÉ MINDEN NÉLKÜL

Kezdd a napot a legkevesebb kalóriával, ha lehetséges. Ha tejjel és cukorral iszod a kávét, most próbáld ki feketén, vagy használj inkább steviát, plusz egy pici fahéjjal is ízesítheted kedvenc reggeli italod. 

#1 EDZÉS 

Még mielőtt elindulnál és belecsöppennél a családi banzájba, sportolj! Így jól indítod a napot, a többlet kalóriák edzés után szuperül fognak jönni, ráadásul biztosan nem marad ki az edzésed, ha a nap későbbi részére tolnád. Menj el futni, esetleg a kedvenc mozgásos órádra, vagy egy eddz egy jót az edzőteremben. 

chase-kinney-fmqblyhd2hu-unsplash.jpg

#2 CSAK EGY SÜTI

Amivel igazán megdobhatod a kalóriabeviteled, valamint a vércukrod, az az édesség. Óvatosan vele, de semmiképp se hagyd ki, hiszen ez is része a családi lakomáknak, viszont fogadd meg, hogy csak 1 sütit fogsz enni. Ha többféle van, válaszd ki a kedvenced és leld benne örömöd! 

#3 KIS ADAG FŐÉTEL, NAGY ADAG SALÁTA

Bármi is a főétel, ez a szabály mindig jól jön! A tányérod felére tegyél salátát: ez öntet nélküli legyen, lehet friss zöldség, lehet savanyúság, de a tányérod felét ez tegye ki. A tányérod negyede legyen a köret, ami körülbelül 2 nagy púpozott evőkanál, a tányérod másik negyede pedig a főfogás. 

ella-olsson-rd3yrnhtmf0-unsplash.jpg

#4 LIGHTOS VACSORA

A vacsorád legyen egy nagy adag saláta, valamilyen fehérjeforrással, husival, hallal, tojással, bármivel, amit szeretsz!

#+1 ÉLVEZD A NAPOT!

Ha már 2 tippet megfogadsz ebből a listából, akkor büszke lehetsz magadra, hiszen odafigyeltél és nem a mértéktelen kajálás tette ki a napod, ami miatt másnap rosszul érzed magad. Mindenekelőtt a legfontosabb, hogy ne görcsölj rá a vasárnapi ebédekre,érezzétek jól magatokat! 

Remélem tetszett a receptem, hasonló ötletekért, tippekért megköszönöm, ha követed az Instagram csatornám! :) Katt ide: andi.pagonyi

A bejegyzés trackback címe:

https://andreapagonyi.blog.hu/api/trackback/id/tr415202974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.